Tapco Kunstleien by Dakned
TAPCO op
VOORRAAD

TAPCO OP VOORRAAD

DE KEUZE VOOR EEN NIEUW PRODUCT

Als vakgroothandel ben je continu bezig met de markt. Je kijkt welke mogelijkheden zich opdoen en welke vragen binnen de markt spelen. Je bent altijd opzoek naar mooie en toepasbare aanvullingen op het assortiment. Zo kwam Dakned B.V. terecht bij Tapco kunstleien. Nu verkrijgbaar op de vestigingen in Den Bosch en Rotterdam.

Kunstleien horen bij de bitumineuze dakdekker. Die dakdekker kon voorheen al terecht bij Dakned. Wanneer ze de vraag krijgen om shingledaken te renoveren, kunnen ze nu nog beter bij Dakned terecht. Voor renovatie en nieuwbouw. Dit product past precies bij de markt waarin Dakned B.V. opereert. Een mooie aanvulling dus. Maar hoe voeg je een product aan je assortiment toe?

Dat begon met de kans om het product te verkrijgen. Daarna is gekeken naar een andere marktbenadering dan normaal. Waar Dakned B.V. zich normaal richt op de dakdekker, is nu ook gekozen om te focussen op de ontwerper en de eindgebruiker. Dat zijn twee strategieën die ze normaal niet volgen. Het heeft dus best wat voeten in de aarde om het product aan te bieden.

Echter, met veel kennis, kunde en kwaliteit kun je ook snel schakelen. Na het verkrijgen van de producten en het onderzoeken van de markt, is een creatieve partij betrokken. De Embassy of Brands® heeft meegedacht en geholpen om het product te lanceren. Een aparte website voor Tapco kunstleien is gemaakt, fotografie van bestaande projecten is toegevoegd en het product is omschreven zoals het omschreven moet worden. Alles is dus klaar om de klanten van Dakned B.V., de eindgebruikers en de ontwerpers te voorzien van Tapco kunstleien.